Na vsebino

KOMU JE NAMENJENA INFORMATIVNO - SVETOVALNA DEJAVNOST?

  • Zaposlenim, ki želijo informacije o možnostih formalno izobrazbo, ali se želijo izobraževati v neformalnih programih za potrebe dela,
  • Brezposelnim, ki iščejo znanja za povečanje konkurenčnosti na trgu dela; ali prekvalifikacijo,
  • Mlajšim odraslim, ki si šele oblikujejo poklicni cilj,
  • Starejšim odraslim, ki se želijo izobraževati v programih neformalnega in  tudi formalnega izobraževanja (študijski krožki, Univerza za tretje življenjsko obdobje, računalniško opismenjevanje odraslih,
  • Zaključenim skupinam za skupinsko svetovanje.

 

TEMELJNA NAČELA DELOVANJA

  • Dostopnost - za vse ciljne skupine odraslih, ob upoštevanju enakih možnosti in enake dostopnosti vsem,
  • Brezplačnost – za spodbujanje odraslih za vključevanje odraslih v izobraževane in učenje zagotavljamo tudi informiranje in svetovanje kot brezplačno dejavnost,
  • Prostovoljnost – izhodišče dela v informativno – svetovalnem procesu je prostovoljna odločitev odraslega, da izrabi takšno obliko pomoči,
  • Usmerjenost k stranki - po tem načelu uveljavljamo  » odprti » model svetovanja in spodbujamo svetovance k dejavni vlogi v svetovanem procesu,
  • Nepristranskost – vloga svetovalca je objektivna, njegova presoja strokovna in izhaja iz posameznikovega položaja in upoštevanja vseh okoliščin,
  • Zaupnost – svetovancem zagotavljamo tajnost podatkov

 

PRED VKLJUČITVIJO V IZOBRAŽEVANJE

  • Ugotavljanje posameznikovih potreb po izobraževanju in učenju,
  • Ugotavljanje njegovih značilnosti, ki pomembno vplivajo na izobraževanje in učenje,
  • Spoznavanje značilnosti njegove dotedanje izobraževalne poti,
  • Spoznavanje in analiziranje možnosti in zmožnosti posameznika za izobraževanje in učenje,
  • Seznanjanje posameznika z izobraževalnimi možnostmi (predstavitev programskih možnosti, izvajalcev, poteka izobraževanja, pogojev za vpis)
  • Predstavitev rezultatov izobraževanja, koristi za posameznika

Pomagamo pri sestavi izobraževalnega načrta za posameznika ali skupino.

MED IZOBRAŽEVANJEM

  • seznanjanje s tehnikami in strategijami učenja,
  • seznanjanje s stili učenja,
  • seznanjanje z možnostmi odpravljanja učnih težav in ovir za izobraževanje,
  • pomoč pri načrtovanju in organiziranju izobraževanja in učenja,
  • seznanjanje z načini spremljanja in vrednotenja učnih dosežkov.

Pomagamo pri sestavi izobraževalnega načrta in tudi pri sprotnem vrednotenju izobraževanja.

OB ZAKLJUČKU IZOBRAŽEVANJA

  • Ovrednotenje doseženega v procesu izobraževanja in učenja
  • Vpliv pridobljenega znanja na delovno življenje
  • Vpliv pridobljenega znanja na osebno življenje (družina, sorodniki, prijatelji…)
  • Pogovor o nadaljnjem izobraževanju in učenju – motiviranje in spodbuda za vseživljenjsko učenje

 

ISIO aktivnosti:

Projekti

Aktualne informacije