ERASMUS+ KA2 2020: S4EG: Skills for employment through gamification
Trajanje projekta: 1.11.2020 - 31.10.2022
Opis:
Glavni cilj projekta S4EG je povečati usposobljenost izobraževalcev odraslih s predlagano metodologijo t.i.«igričarstva« (gamification) za izvajanje izobraževalnih »resnih iger« v izobraževanju odraslih, šolah, tečajih in dejavnostih vseživljenjskega učenja.
Namen projekta je razviti učne načrte, ki bodo vključevali 6 namiznih izobraževalnih iger ter pripraviti zbirko primerov dobrih praks, pripravljenih za uporabo v izobraževanju odraslih. Igre bodo temeljile na 6 mehkih veščinah, prilagojenih posebej sodobnemu trgu dela.
Cilji projekta so:
-
nova veščina izobraževalcev odraslih za izvajanje igričarstva kot dela učnih načrtov za izboljšanje ključnih kompetenc odraslih
-
izboljšano znanje o inovativnih pedagoških orodjih in novih tehnologijah v izobraževanju odraslih
-
izboljšane mehke veščine za povečanje možnosti zaposlitve odraslih
-
boljše razumevanje pričakovanj in potreb v učnih okoljih s poudarkom na resnih igrah
-
izmenjava dobrih praks med partnerji
-
oblikovanje smernic za izvajanje učnih načrtov igričarstva
Projektni partnerji:
Ljudska univerza Ptuj (vodilni partner)
C.M. SKOULIDI & SIA E.E., Grčija
LYCEE CHARLES ET ADRIEN DUPUY, Francija
CSI CENTER FOR SOCIAL INNOVATION LTD, Ciper
VOLKSHOCHSCHULE IM LANDKREIS CHAM, Nemčija
METODO ESTUDIOS CONSULTORES, Španija
Spletna stran: http://www.s4eg.eu